Finale - Reisverslag uit Nieuwerkerk a/d IJssel, Nederland van Richard en Marieke - WaarBenJij.nu Finale - Reisverslag uit Nieuwerkerk a/d IJssel, Nederland van Richard en Marieke - WaarBenJij.nu

Finale

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Richard en Marieke

14 Juli 2010 | Nederland, Nieuwerkerk a/d IJssel

Het is tijd om deze reis af te sluiten, om de verslaggeving af te ronden. Kortom: tijd voor een laatste reisverslag, een finale.

Richard en ik hebben enorm genoten van de reis, laten we dat voorop stellen. We hebben heel bijzondere dingen gezien en veel leuke dingen meegemaakt. We hebben heel wat verhalen te vertellen en herinneringen om samen nog eens op te halen. Het was fantastisch. Alles is vastgelegd in ruim 5.000 foto's en 6 uur film - albums en dvd's zijn nog in ontwikkeling.

We hebben tijdens de reis ook erg genoten van alle reacties op onze website. Het doet je heel erg goed te weten dat er mensen zijn die aan je denken en je misschien zelfs een beetje missen als je 'aan de andere kant van de wereld zit'. Nogmaals ontzettend bedankt dus, allemaal, voor alle lieve, leuke, enthousiaste en grappige berichtjes.

In deze finale willen we jullie ook graag nog een keer bedanken voor het sponsoren van de marathon. Hierdoor hebben we in Kalwala's Village heel veel moois kunnen doen en aanschaffen. Ook namens de weeskinderen van Kalwala's Village onwijs bedankt.

We vinden dat jullie moeten weten wat er met het sponsorgeld gebeurd is, dus:

- 2 fietsen
- reparatie(s) v.d. auto

- cement
- verf
- schoolbordverf
- kwasten
- terpetine
- hangslot
- opknappen van de banken & stoelen
- kastjes

- dvd's
- kleur- en activiteitenboeken

- dagje uit naar Shiwa Ng'andu & de Kapishya Hot Springs

SHALENIPO!

Wat zoveel betekent als 'doei'!

• 14 Juli 2010 - 18:59

Mama:

Dan is dit dan ook voor mij/ons het laatste berichtje, ook wij waren blij met elk bericht van "de andere kant van de wereld" zo hoorden wij dat het goed met jullie ging. Vooral ik ben erg blij dat nu weer gewoon de telefoon gaat en hallo mam mij klinkt aan de andere kant, we kijken uit naar de foto's en films daar zijn we heel erg benieuwd naar en hopen die gauw te mogen zien.
    liefs moeders

• 15 Juli 2010 - 09:57

Sabina:

Bedankt voor je fantastische verhalen! Ik kom de films en foto's nog wel een keer bekijken!
    Cheers

• 26 Juli 2010 - 11:33

Ria De Haan:

Hoi Marieke,
    Goed om te zien dat je zoveel hebt kunnen doen met het sponsorgeld.
    Ik heb er altijd van genoten als er weer een reisverslag te lezen was. Bedankt ook daarvoor.Ik zie je weer in de laatste week van de vakantie, geniet nog even van je vakantie.
    Ria