Luna Night - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van Richard en Marieke - WaarBenJij.nu Luna Night - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van Richard en Marieke - WaarBenJij.nu

Luna Night

Door: Richard

Blijf op de hoogte en volg Richard en Marieke

31 Maart 2010 | Zambia, Livingstone

Afgelopen nacht hebben we een van de mooiste natuurverschijnselen gezien.

Inmiddels zijn we in Livingstone aangekomen. We zullen hier ongeveer een week blijven en oa. op olifant rijden, samen met leeuwen lopen, helikoptervlucht over de Victoria Falls maken etc.

Gisteravond was het volle maan en hebben we de Victoria Falls bij maanlicht bewonderd. Door het felle licht is er zelfs een regenboog te zien.

Het was zeer indrukwekkend om dit wereldwonder bij nacht te zien voor de eerste keer. We waren dan ook erg stil en hebben er extreem van genoten. Helaas ben ik wel geprikt door waarschijnlijk een wesp. Maar door snel handelen heb ik er nug gelukkig geen last meer van en zit er maar een kleine beultje.

Door het regenseizoen was het water onwijs hoog en is de mist bij de falls zo erg dat we helaas niet alles te zien krijgen.

We hebben ook geprobeerd wat foto's te maken die ik hopenlijk hierbij geplakt krijg.

Verder zijn er tickets geboekt en vliegen we op 19/05 om 18.20 van Lusaka naar Antanarivo om hier nog 4 weken rond te reizen. Van hieruit komen we weer naar huis.

Marieke voelt zich niet echt lekker vandaag. Waarschijnlijk vanwege de hoge temperatuur en luchtvochtheid vanwege de Falls.

Tot snel. Vanavond ga ik hier genieten in Falty Towers Backpackers van Arsenal- Barcelona.

  • 31 Maart 2010 - 12:55

    Mama:

    Ja, Ja, Richard, nu ben ik wel de eerste!
    Ik geloof dat dit niet allemaal wil weten, lopen met leeuwen, laat je je eigen aub niet opvreten.Mijn dochter op een paard oke, maar nu ook nog op olifant?????
    Maar wat zal het genieten zijn van al dat moois wat jullie daar zien, ik ga het bijna jammer vinden dat ik vliegangst heb, maar als jullie weer thuis zijn geniet ik wel van de foto's en verhalen!
    genietse en liefs mama

  • 31 Maart 2010 - 12:57

    Mama:

    ps hopelijk voel je je (Marieke) weer gauw beterder, hou het in de gaten, vanwege dat prikje, sorry, dit is bezorgdheid,
    gr moeders

  • 31 Maart 2010 - 13:30

    Moeders:

    ppss, nu geloof ik dat jij Richard geprikt ben, maar min bezorgdheid geld natuurlijk net zo goed voor jouw hoor, dat weet je wel hé?
    nogmaals liefs moeders

  • 31 Maart 2010 - 13:56

    Ina:

    Geweldig mooi zeg jullie foto's!
    Marieke hopelijk knap je snel weer op! Veel plezier verder en geniet ervan!

  • 31 Maart 2010 - 15:02

    Eefje:

    Wow, wat een prachtige foto's!
    Leuk om weer zo regelmatig een update van jullie te krijgen.

    Groetjes,
    Eefje

  • 31 Maart 2010 - 16:12

    Tanta Corrie:

    Wat een prachtige foto,s , en dat in werkelijkheid gezien, dat moet overweldigend geweest zijn. Hopelijk voelt Marieke zich snel beter en kunnen jullie optimaal genieten van al het moois, dat dit land te bieden heeft.
    hartelijke groet van ons.

  • 31 Maart 2010 - 19:23

    Cobie:

    Wat geweldig daar en jullie zitten in de nacht in een t shirt, en wat lekker verkleurd.
    Hier is het dikketruien weer, heeft ook z'n sharmes maar er mag wel verandering in komen.
    Geniet maar lekker voort en ben je al wat opgeknapt.
    Cobie

  • 01 April 2010 - 08:55

    Mama:

    Hoi heb je mijn sms je gehad over vestia?
    IK kan je ook bellen laat maar ff weten hoe of wat graag snel.
    gr. mama

  • 01 April 2010 - 11:54

    Sandra:

    Lekker dat jullie tegenwoordig véél kunnen internetten en foto's kunnen uploaden.
    Verhalen en plannen klinken erg goed! Enjoy.
    xxx

  • 01 April 2010 - 15:03

    Dick Kamberg:

    Ach dat is wat anders als Pasen in Alphen a/d RIjn.Het is goed te zien dat jullie genieten in Africa,en de Falls zien er indrukwekkend uit! Groeten uit een "koel" Nederland.

  • 02 April 2010 - 10:24

    Sabina:

    WAUW!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zambia, Livingstone

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Juli 2010

Finale

05 Juli 2010

Schiphol

27 Juni 2010

Terugreis

14 Juni 2010

Bijna thuis

07 Juni 2010

Dit is nou vakantie!
Richard en Marieke

Actief sinds 02 Jan. 2009
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 61506

Voorgaande reizen:

28 December 2009 - 17 Juni 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: