Babynieuws - Reisverslag uit Lusaka, Zambia van Richard en Marieke - WaarBenJij.nu Babynieuws - Reisverslag uit Lusaka, Zambia van Richard en Marieke - WaarBenJij.nu

Babynieuws

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Richard en Marieke

11 Mei 2010 | Zambia, Lusaka

7 mei jongstleden is er een schitterend 3,2 kg zwaar jongetje geboren in Kalwala's Village. Ik had de eer erbij te mogen zijn. En Richard heeft de eer dat de baby naar hem vernoemd is!

Het gaat om baby Richard (ofwel Little Richard, zoals wij hem stiekem noemen) - de zoon van Pejo, de general worker van de stichting hier. Pejo is zo blij met onze hulp dat hij al voor de geboorte aankondigde (quote): "if a girl, then Marieke, if a boy, then Richard."

We voelen ons erg vereerd, met name Richard zelf natuurlijk.

Foto's kunnen we hiervandaan helaas niet plaatsen, maar zullen later zeker volgen.

• 10 Mei 2010 - 14:05

Sandra:

Wow, echt supercool!!!

• 10 Mei 2010 - 14:50

Ria De Haan:

Het is zeker een eer als er een baby in Zambia naar je vernoemd wordt. Hieruit blijkt maar weer, dat jullie heel goed werk doen. Toppie dus.
    Geniet zolang mogelijk van jullie Little Richard.

• 10 Mei 2010 - 17:07

Mama:

Byzonder, dat je er bij mocht zijn en dat er in Zambia een een little Ricard rond gaat lopen tzt, is ook wel heel byzonder, je zult wel gelezen hebben, dat "mijn" oppaskindje ook is geboren en ook op 7 mei, hij heet Luca en woog 3800gr.morgen avond gaan papa en ik heb bewonderen, hij had niet zo'n zin om er uit te komen, misschien had hij mij gezien en dacht o jee, moet ik daar straks heen, zal het hem vragen morgen en zeggen dat ik best wel lief ben voor baby's, Nàthalie zegt weleens oma lieverd kom je, dus zal het wel mee vallen.
    Liefs weer van ons en geniet van little Richard zolang je daar nog bent. kus moeders

• 10 Mei 2010 - 18:25

Ria Hazenbroek:

Hoi

Weer een ervaring rijker Geweldig voor jullie.
    Zie dat het al gaat op schieten.Genieten jullie er maar van, dit gaan jullie echt missen.
    Wij missen ook Gambia de lieve mensen en kinderen geweldig ook onze ervaring.

Kus en groet van Ria

• 10 Mei 2010 - 19:04

Roos En Arnout:

Zozo, wat een eer zeg! Was het geen ruil dat er ooit in de toekomst een Pejo in NL bij komt?

We zijn erg jaloers op jullie belevenissen en het weer! Erg leuk om elke keer te lezen.

Het gaat jullie goed!

• 10 Mei 2010 - 20:44

Tante Corrie:

Dat is even leuk, een naamgenoot in het verre Zambia. Geweldig, en Marieke, heb je de bevalling meegemaakt of was dat net even te veel van het goede.
    Weer een ervaring rijker!
    Groeten en have a nice time.

• 11 Mei 2010 - 12:24

Hennie:

Geferliciteerd met je naam genoot dat hij in goede gezondheid groot mag worden. Geweldig dat jij er bij mocht zijn een hele leuke ervaring en een eer voor richaard. Groetjes en tot gauw

• 12 Mei 2010 - 07:36

Sabina:

Super gaaf! Echt zo geweldig! Een zeer grote eer!
    Geniet van de laatste week daar!
    Cheers

• 13 Mei 2010 - 19:59

Jenny Reitsma:

Lieve mensen, jullie zijn wederom bofkonten, n.b.een baby zien geboren worden is toch wel het grootste wonder wat je kunt beleven! Zeg, Marieke weet je al wat meer over je toekomst? Ik zie er zeker naar om je weer te zien, geniet nog even van jullie Afrika-tijd. Liefs Jenny uit een koud Rhoon.